Firmy i kalendarze reklamowe

Jak dotrzeć do szerokiego grona klientów? Najpierw trzeba pomyśleć gdzie pozostawić kalendarz książkowy a5. Miejsca odwiedzane przez setki ludzi to: kawiarnia, biblioteka, sklep i kino. Warto zaproponować właścicielowi lokalu darmowe kalendarze.

Dołączenie jako gratisu do zakupów spowoduje, że posiadacz zostanie bardzo miło zapamiętany, a klient 1szy raz będzie miał styczność z naszą firmą. Właściwie każdy będzie zadowolony.
Jeśli firma oferuje usługi, które można przeprowadzić zdalnie na przykład. grafik komputerowy albo tłumacz, dobrym pomysłem jest zadbanie o to, aby marketing firmy miała zasięg ogólnopolski. Dlatego kalendarze książkowe a5 należy dostarczyć także do miast znajdujących się poza siedzibą firmy.
Popularność lokalu jest wyznacznikiem tego, gdzie powinno natrafić najwięcej kalendarzy. Festyny są miejscem, gdzie można wygrać nagrody. Jedną z nich mógłby być nasz kalendarz, Cel jest prosty- teren naszego kraju musi zalać fala kalendarzy reklamujących firmę. Jest to efektywny sposób dotarcia do największego grona klientów.
Siła internetu.
YouTuberzy to potoczna nazwa osób, które prowadzą własne kanały w serwisie YouTube. Liczba wyświetleń potrafi przekroczyć dosłownie milion. Dlatego niektóre firmy proponują współpracę osobom, których kanały są najpopularniejsze. Dlaczego nie zaproponować celebrytom promowania naszego produktu? Równie dobrze kalendarz książkowy a5 może stać się wygraną w konkursie prowadzonym za pośrednictwem kanału na YouTubie.
Kalendarz według oczekiwań klientów.
Nie bez znaczenia jest to, jak kalendarz książkowy a5 zostanie stworzony. Gruba okładka zapobiega zagnieceniom. Jeżeli wielkość okładki przekroczy rozmiar kartki, to uszkodzenie ważnej notatki będzie nawet niewykonalne. Kalendarz sprawi wrażenie solidnego, a klient odbierze naszą firmę za porządną.
Oczywiście logo naszej firmy, rodzaj oferowanych usług i numer telefonu jest absolutnym minimum, które musi zawierać projekt kalendarza. Oponadto muszą wyszukać się na prawdę przydatne informacje dla klientów. Dodatki mogą być różne: mini słowniczek języków obcych, lista lokalnych restauracji, bezpłatne numery dla ofiar przemocy (pomoc prawna, niebieska linia, psycholog), numery alarmowe.
Większość kalendarzy ma zbyt niewiele miejsca na wprowadzenie szczegółowych notatek. Przez co jego posiadacze rezygnują z używania go jako notatnika. Dlaczego to istotne? Im częściej klient zajrzy do kalendarza, tym większa szansa na to, że zapamięta naszą firmę. Jeżeli już człowiek zrezygnuje z korzystania kalendarza, najprawdopodobniej umieści go na półce. Zarówno firma, jak i kalendarz zostaną zapomniane.
XXI wiek to rozwój technologii, dlatego warto pamiętać listę aplikacji (system android) ułatwiających życie. ”Too Good To Go” daje możliwość na odbiór przecenionej żywności, której nie udało się sprzedać. Jest to idea ”zero waste”, która promuje powtórne przeznaczenie surowców i niemarnowanie żywności. W skrócie kalendarz musi zostać stworzony tak, by był użyteczny i ludzie o nim mówili.

Zobacz: kalendarze książkowe a5