Kalendarz trójdzielny z logo firmy dla klientów

Jest wiele sposobności, aby reklamować firmę. Narzędzia marketingowe umożliwiają działania na wielu płaszczyznach. Przeprowadzane są kampanie promocyjne za pomocą przekazu multimedialnego lub w sposób tradycyjny.

Promocja może odbywać się za pomocą materiałów drukowanych o charakterze promocyjnym a także informacyjnym. Taką rolę odgrywają broszury firmowe czy ulotki. Innym sprawdzonym sposobem jest stosowanie gadżetów reklamowych, które są wręczane klientom lub grupie docelowej. W ten sposób następuje wzmocnienie istniejących już relacji biznesowych oraz pozyskiwanie nowych klientów. W roli gadżetu reklamującego firmę bardzo dobrze sprawdzają kalendarze trójdzielne.
Praktyczny upominek dla klienta
Gadżet reklamowy powinien być głównie estetycznie wykonany. Jeżeli nie przyłożymy się do jego stworzenia, może wywołać reakcje negatywne, co niekorzystnie wpłynie na wizerunek naszej firmy w oczach osoby obdarowanej. Warto zatem dołożyć starań, ażeby gadżety były zrobione z materiałów bardzo wysokiej jakości. Inną zasadniczą cechą jest użyteczność. Jedynie upominki funkcjonalne i praktyczne są w stanie ze znakomitym skutkiem pełnić rolę marketingową, czyli reklamować naszą firm, utrwalać jej pozytywny wizerunek i zwiększać rozpoznawalność marki.
Kalendarz trójdzielny – o czym trzeba pamiętać?
Przede wszystkim kalendarz trójdzielny dla firm powinien być zaprojektowany według indywidualnego projektu, który poza intersującej szaty graficznej, która przyciąga wzrok, zawiera też elementy tożsamości wizualnej firmy, a zatem: logo, nazwa i dodatkowe znaki firmowe. Należy natomiast zacząć od kluczowych informacji na temat tego rodzaju kalendarza. Jest to kalendarz ścienny, który posiada charakterystyczny układ. Składa się z kilku elementów, które pełnią różnorodne funkcje. Od góry projektuje go tak zwana główka, czyli część przeznaczona na treści reklamowe. To właśnie tutaj umieszcza się logo i w razie potrzeby inne treści związane z działalnością firmy. Popularne są kalendarze trójdzielne z zdjęciami, które ukazują naszą firmę w opłacalnym świetle. Bez względu jednakże czy do projektu zostaną użyte zdjęcia czy grafiki ta część powinna wyróżniać się oryginalności i spójną kompozycją. Z marketingowego punktu widzenia jest to najważniejszy szczegół kalendarza reklamowego.
Polecam: zobacz kto oferuje kalendarz trójdzielny dla firm.